Regulamin konta
Regulamin konta w sklepie Lampy Siełacz
SPIS TREŚCI
§ 1 Definicje
§ 2 Kontakt ze Sprzedawcą
§ 3 Wymogi techniczne
§ 4 Konto
§ 5 Reklamacje
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zastrzeżenia
§ 1 DEFINICJE
Konto – uregulowana w niniejszym regulaminie nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa), dzięki której Kupujący może założyć w Sklepie swoje indywidualne Konto.
Kupujący – każdy podmiot Kupujący w Sklepie.
Sklep – sklep internetowy Lampy Siełacz prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://sielacz.pl
Sprzedawca – Michał Siełacz, ul. Świstacza 29/11, 70-798 Szczecin, prowadzący działalność nierejestrowaną.
§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ
- Adres e-mail: lampy@sielacz.com
- Telefon: +48732930517
§ 3 WYMOGI TECHNICZNE
- Dla prawidłowego funkcjonowania i założenia Konta potrzebne jest:
- Aktywne konto e-mail
- Urządzenie z dostępem do Internetu
- Przeglądarka internetowa obsługująca JavaScript i pliki cookies
§ 4 KONTO
- Założenie Konta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupującego.
- Konto daje Kupującemu dodatkowe możliwości, takie jak: przeglądanie historii zamówień złożonych przez Kupującego w Sklepie, sprawdzenie statusu zamówienia czy samodzielna edycja danych Kupującego.
- W celu założenia Konta należy wypełnić stosowny formularz w Sklepie.
- W momencie założenia Konta zawierana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą umowa w zakresie prowadzenia Konta na zasadach wskazanych w Regulaminie.
- Kupujący może bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów w każdym czasie zrezygnować z Konta.
- W celu dokonania rezygnacji z Konta należy wysłać swoją rezygnację do Sprzedawcy na adres e-mail: lampy@sielacz.com, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunięcie Konta oraz rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta.
§ 5 REKLAMACJE
- Reklamacje dotyczące funkcjonowania Konta należy kierować na adres e-mail lampy@sielacz.com.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
§ 6 DANE OSOBOWE
- Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego przetwarzane są na podstawie umowy i w celu jej realizacji, zgodnie z zasadami określonymi w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) o ochronie danych (RODO). Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych przez Sprzedawcę zawiera polityka prywatności zamieszczona w Sklepie.
§ 7 ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Umowa w zakresie prowadzenia Konta zawierana jest w języku polskim.
- W przypadku zaistnienia ważnych przyczyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedawca ma prawo do zmiany niniejszego regulaminu Konta.
- Ważnymi przyczynami, o których mowa w ust. 3 są:
- konieczność dostosowania Sklepu do przepisów prawa mających zastosowanie do działalności Sklepu
- poprawa bezpieczeństwa świadczonej usługi
- zmiana funkcjonalności Konta wymagająca modyfikacji regulaminu Konta.
- Kupujący zostanie poinformowany o planowanej zmianie regulaminu Konta co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmiany w życie za pośrednictwem wiadomości e-mail wysłanej na przypisany do Konta adres.
- W przypadku gdy Kupujący nie wyrazi akceptacji dla planowanej zmiany, powinien poinformować o tym Sprzedawcę poprzez wysłanie odpowiedniej wiadomości na adres e-mail Sprzedawcy lampy@sielacz.com, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakresie prowadzenia Konta z chwilą wejścia w życie planowanej zmiany lub wcześniej, jeśli Kupujący zgłosi takie żądanie.
- W sytuacji gdy Kupujący nie wyrazi sprzeciwu dla planowanej zmiany do chwili wejścia jej w życie przyjmuje się, że akceptuje ją, co nie stanowi żadnej przeszkody do rozwiązania umowy w przyszłości.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym nie będącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
Zbieramy informacje o tobie podczas składania zamówienia w naszym sklepie.
Jakie informacje zbieramy i przechowujemy
Podczas przeglądania naszej witryny, będziemy zbierać następujące informacje:
- Przeglądane produkty: użyjemy tych informacji, aby na przykład pokazać ci ostatnio oglądane produkty
- Lokalizacja, adres IP i przeglądarka: użyjemy tych danych do oszacowania podatków i kosztów wysyłki
- Adres wysyłki: poprosimy cię o wpisanie adresu, abyśmy mogli na przykład oszacować koszty wysyłki przed złożeniem zamówienia i wysłać zamówienie!
Będziemy również używać plików cookie do śledzenia zawartości koszyka podczas przeglądania naszej witryny.
Gdy kupujesz w naszym sklepie, poprosimy cię o podanie informacji zawierających imię i nazwisko, adresy płatności i wysyłki, e-mail, telefon, dane płatności lub karty i opcjonalne dane konta: nazwa użytkownika i hasło. Będziemy wykorzystywać te informacje w poniższych celach:
- Przesyłanie informacji o twoim koncie i zamówieniach
- Odpowiadanie na twoje zgłoszenia, w tym zwroty i reklamacje
- Procesowanie płatności i zapobieganie oszustwom
- Założenie konta w naszym sklepie
- Spełnienie zobowiązań prawnych, np. obliczania podatków
- Ulepszanie oferty sklepu
- Wysyłanie informacji marketingowych, jeśli zgodzisz się na ich otrzymywanie
Jeśli utworzysz konto, zachowamy twoje imię i nazwisko, adres, e-mail oraz numer telefonu, które będą wykorzystane przy składaniu następnych zamówień.
Ogólnie informacje są przechowywane tak długo, jak potrzebujemy informacji dla celów, dla których je gromadzimy i wykorzystujemy, i nie jesteśmy prawnie zobowiązani do dalszego przechowywania. Na przykład przechowujemy informacje o zamówieniach przez XXX lat dla celów podatkowych i księgowych. Obejmuje to imię i nazwisko, adres e-mail oraz adresy.
Będziemy również przechowywać komentarze i opinie, jeśli zdecydujesz się je napisać.
Kto w naszym zespole ma dostęp
Członkowie naszego zespołu mają dostęp do informacji, które nam podajesz. Np. administratorzy i obsługa sklepu mają dostęp do:
- Szczegóły zamówień, takie jak kupione pozycje, data zamówienia, adres wysyłki i
- Informacje o klientach, takie jak imię i nazwisko, adres e-mail i informacje dotyczące fakturowania i wysyłki.
Nasz zespół ma dostęp do tych informacji, aby obsługiwać zamówienia, zwroty oraz oferować wsparcie.
Co dzielimy z innymi
Udostępniamy informacje z podmiotami trzecimi, które pomagają nam procesować zamówienia i dostarczają usługi, np.:
Płatności
Akceptujemy płatności przez Autopay. Podczas przetwarzania płatności niektóre z twoich danych zostaną przekazane firmie Autopay, w tym informacje wymagane do przetworzenia lub obsługi płatności, takie jak wartość zamówienia i informacje rozliczeniowe.